نشست پرسش و پاسخ اعضای هیات علمی دانشگاه با رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت

نشست پرسش و پاسخ اعضای هیات علمی دانشگاه با رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت

 اعضای هیات علمی دانشگاه با رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت و رییس دانشگاه علوم پزشکی بم دیدار و گفتگو کردند.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم، دکتر علی حسینی رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت که به نمایندگی از معاونت آموزشی وزارت بهداشت به منظور بازدید از فضاهای آموزشی تابعه دانشگاه شامل مجموعه پردیس دانشگاه و دانشکده های پزشکی، بهداشت، پرستاری و مامایی و همچنین بیمارستان آموزشی درمانی پاستور، در  سفر یک روزه به بم سفر کرد و عصر روز 15 دی ماه  با اساتید هیأت علمی دانشگاه در سالن سلامت ستاد مرکزی علوم پزشکی بم دیدار و گفتگو کرد.

رییس مرکز امور هیأت علمی وزارت بهداشت ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردارسرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و یاد و خاطر این شهید والامقام که خدمات ارزنده ای به ایران اسلامی داشته است را  گرامیداشت .

دکتر حسینی ضمن ابراز رضایت از دانشگاه علوم پزشکی بم در نشست با اساتید هیأت علمی دانشگاه گفت:  دانشگاه ها به واسطه ی اعضای هیأت علمی معنا پیدا کرده و اساتید بایستی به طور جدی نقش برجسته ای  از خود ایفا کنند و دانشگاه و دانشجویان را به سمت کارآفرین شدن سوق دهند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب افزود: نقشه راه آموزشی مشخص شده و اساتید بایستی مسیر آموزشی  که در گام دوم مشخص شده است را طی کنند.

دکتر حسینی با اشاره به حوزه تحقیقات تصریح کرد که با شناسایی استعداد ها در میان دانشجویان و با همکاری اساتید و حمایت کردن از شرکت های تحقیقاتی هم به مسائل منطقه بررسی و شناسایی و همچنین در جهت بومی سازی و رفع مسائل حرکت خواهد شد و در جهت دیگر باعث ارتقاء در حوزه آموزشی خواهیم شد.

دکتر عباس زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی بم در ابتدای نشست ضمن تسلیت به مناسبت شهادت شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی و همرزمانشان در حادثه تروریستی در عراق گفت: راه این شهدا تا خشکاندن ریشه ظلم ادامه خواهد داشت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بم افزود: دکتر حسینی به منظور بازدید از فضا های آموزشی  و دیدار با اعضای هیأت علمی دانشگاه به بم سفر کرده است و امیدواریم سفر وی به این منطقه منشاء خیر و برکت برای دانشگاه علوم پزشکی بم باشد.

این نشست با حضور اساتید هیأت علمی دانشگاه برگزار شد و  اساتید سوالات، نظرات و پیشنهادهای خود را مطرح، و دکتر حسینی پاسخ مناسب را ارائه کرد.

 

 


1398/10/14
1112