اولین رویداد استارتاپی " ایبال " برگزار می شود

اولین رویداد استارتاپی " ایبال " برگزار می شود

شتابدهنده دانشگاه علوم پزشکی مجازی به منظور شناسایی و حمایت از ایده­ های نوآورانه اولین رویداد استارتاپی خود را با نام روز ایبال یا eball day برگزار می­کند.

 


eBall Day

اولین رویداد استارتاپی شتاب دهنده دانشگاه علوم پزشکی مجازی

با گسترش تدریجی فضای کارآفرینی و فعالیت­های نوآورانه در دانشگاه­های کشور، مفاهیم و ساختارهای نوینی در حال شکل­گیری و ایفای نقش هستند. اگرچه کلیات این فعالیت­ها از سالیان پیش، به صورت پراکنده شروع شده بود اما در سال­های اخیر که شاهد فعالیت­های ساختار یافته در این زمینه هستیم، در راستای مباحث کارآفرینی ارائه یک ایده جدید و بزرگ، تنها آغاز راه پر پیچ و خم راه اندازی یک کسب و کار یا استارتاپ است.  به همین دلیل بسیاری از استارتاپ­ها کار خود را از مراکز شتابدهی آغاز می­کنند تا در مورد این مسائل آشنایی یابند

دانشگاه علوم پزشکی مجازی بر اساس رسالت خود و به منظور توسعه کارآفرینی و کسب و کار در زمینه­های آموزش مجازی، سلامت الکترونیکی و تله مدیسین و بر اساس مجوز هیات امنای خود اقدام به تاسیس شتابدهنده کرد.

شتابدهنده دانشگاه علوم پزشکی مجازی به منظور شناسایی و حمایت از ایده­های نوآورانه اولین رویداد استارتاپی خود را با نام روز ایبال یا eball day برگزار می­کند.

جهت ورود به صفحه ثبت نام کلیک کنید.

 

 


1398/10/16
462