مهندس حسینی: تعهد سازمان برنامه و بودجه کشور تنها برای دو بیمارستان در کل کشور، بیمارستان 202 تختخوابی بم و بیمارستان سوختگی تهران تا اتمام پروژه

مهندس حسینی: تعهد سازمان برنامه و بودجه کشور تنها برای دو بیمارستان  در کل کشور، بیمارستان 202 تختخوابی بم و بیمارستان سوختگی تهران تا اتمام پروژه

معاون عمرانی امور سلامت سازمان بودجه کشور گفت: تامین اعتبار پروژه بیمارستان 202 تختخوابی بم تا اتمام پروژه در تعهد سازمان برنامه و بودجه کشور قرار دارد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم، مهندس حسینی معاون عمرانی امور سلامت سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر به بم پس از بازدید پروژه بیمارستان 202 تختخوابی در نشست با مسولین شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی گفت: این پروژه به دلیل اهمیتی که داشته تنها پروژه است که به صورت مشارکتی با بانک رفاه در سطح کشور عملیات عمرانی آن پیشرفت خوبی به خود گرفته است و پیش بینی می شود تا دوسال آینده این پروژه به بهره برداری برسد.

وی گفت: در سالهای اخیر از جمله مشکل این پروژه نبود زمین  مناسب و محدود بودن ارتفاع بنا منجر به متوقف ماندن پروژه شده بود اما با پیگیری های به عمل آمده در حال حاضر در یک زمین 50 هکتاری بیمارستان فوق تخصصی آموزشی و درمانی در مجاورت پردیس دانشگاه در حال ساخت است.

مهندس حسینی گفت: تامین اعتبار پروژه بیمارستان 202 تختخوابی بم و بیمارستان سوختگی تهران تا اتمام پروژه ها در تعهد سازمان برنامه و بودجه کشور قرار دارد.

وی  افزود: مسولین دانشگاه علوم پزشکی بم نسبت به سایر دانشگاه های کشور در زمینه جذب اعتبارات پروژه های عمرانی پیگیری خوبی داشته اند و این امردر پیشرفت پروژه ها تاثیر به سزایی خواهد داشت.

معاون عمرانی امور سلامت سازمان برنامه و بودجه کشورگفت این پروژه تا کنون  پیشرفت به نسبت خوبی داشته و نسبت به تامین نیرو تجهیزات آن پس از اتمام پروژه اقدام خواهد شد.

در ادامه دکتر علی نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: با حمایت های مهندس حسینی و سازمان برنامه و بودجه کشور، پس از گذشت 15 سال اززمان زلزله  این پروژه کمتر از یک درصد پیشرفت داشته و امروزه 48 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: سازمان برنامه و بودجه برای بیمارستان۲۰۲ تختخوابی بم تعهد جهت پازپرداخت وام به بانک رفاه را داده است.

این جلسه صبح امروز در محل پروژه بیمارستان 202 تختخوابی با حضور امام جمعه بم، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، رییس شورای اسلامی شهر بم، مدیران بانک رفاه، معاون تحقیقات و فن آوری دانشگاه علوم پزشکی  و مدیران بودجه،مالی، دفتر فنی، پشتیبانی، حراست، بازرسی دانشگاه برگزار شد.


1398/11/08
462