برگزاری کنفرانس یک روزه آنفولانزا و کرونا ویروس در دانشگاه علوم پزشکی بم

برگزاری کنفرانس یک روزه آنفولانزا و کرونا ویروس در دانشگاه علوم پزشکی بم

با شیوع ویروس کرونا و هشدار سازمان جهانی بهداشت و لزوم فراگیری راهکارهای پیشگیری، تشخیص و درمان و همچنین شباهت علائم این ویروس با بیماری آنفولانزا معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم، اقدام به برگزاری کنفرانس یک روزه در این خصوص نمود. 


به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، اداره آموزش مداوم با توجه به اهمیت شناخت ویروس کرونا و شباهت این ویروس با آنفولانزا و راههای تشخیص، پیشگیری و درمان اقدام به برگزاری کنفرانس یک روزه آنفولانزا و کرونا ویروس ویژه متخصصین عفونی-داخلی، طب اورژانس، پزشکان عمومی(طرحی) و پرستاران در محل ستاد مرکزی سالن سلامت، نمود.

در این کنفرانس دکتر معصومه قاسمی و دکتر سمانه دریجانی بعنوان سخنرانان این کنفرانس در خصوص آنفولانزا در کودکان، درمان آنفولانزا در مادران باردار، آنفولانزا و افتراق از سایر عفونت های ویرال، تظاهرات بالینی، درمان و عوارض آنفولانزا و کرونا ویروس، مطالب ارزشمندی را بیان فرمودند.

در پایان خانم جزینی کارشناس آموزش مداوم، امتیاز بازآموزی این دوره را سه امتیاز ذکر کرد و گفت: تمامی گروه های هدف که در این دوره شرکت و حضور فعال داشته اند در سامانه آموزش مداوم این امتیاز را دریافت خواهند کرد.

 


1398/11/20
476