معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت؛ پیشرفت های دانشگاه علوم پزشکی بم قابل تقدیر است

معاون  فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت؛ پیشرفت های دانشگاه علوم پزشکی بم قابل تقدیر است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: شهر بم با توجه به پتانسیل و ظرفیت های تاریخی، گردشگری و ثبت جهانی، می تواند بهترین مرکز فرهنگی برای دانشجویان کشور باشد. 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم، عصر امروز خانم دکتر لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت که به منظور بازدید از ظرفیت های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بم به این شهر سفر کرده بود در سالن اجتماعات دانشکده پزشکی با دکتر عباس زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم، معاونین، مدیران ستادی و کارکنان معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه دیدار کرد.

دکتر عباس زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: شرق استان کرمان شامل چهار شهرستان" بم، ریگان، فهرج و نرماشیر" جمعیتی بالغ بر 540 هزار نفر را تحت پوشش قرار د اده است که به لحاظ پتانسیل جاذبه های تاریخی،گردشگری، مراکز فرهنگی و ثبت جهانی از جمله ارگ قدیم، ارگ جدید، بخش گردشگری دهبکری، تپه های ریگان و دیگر مراکز  می تواند به عنوان مرکز فرهنگی برای دانشجویان کشور باشد.

دکتر عباس زاده در این نشست گزارشی از عملکرد و فعالیت های دانشگاه و معاونت فرهنگی و دانشجویی در حوزه های دانشجویی، فرهنگی، رفاه، تربیت بدنی، شورای انضباطی، مشاوره و مالی ارائه کرد.

در حاشیه این نشست دکتر سیما سادات لاری گفت: پیشرفت های چشمگیر دانشگاه علوم پزشکی بم قابل تقدیر است.

گفتنی است معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در سفر به بم قرار است از خوابگاه دانشجویی، سالن سلف سرویس و پروژه در حال احداث خوابگاه دانشجویی بازدید و با هیئت رئیسه و نهادهای دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی دیدار کند. 


1398/11/29
630