ابراز رضایت دانشجویان از عملکرد دکتر عباس زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم

ابراز رضایت دانشجویان از عملکرد دکتر عباس زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم

 معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در نشست با نهادهای دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بم گفت؛ برنامه های فرهنگی و آموزشی دانشگاه بم به طور ویژه دیده خواهد شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی بم،  سه شنبه شب دکتر سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در سفر به بم با نهادهای دانشجویی دانشگاه در سالن سلامت ستاد مرکزی دیدار و از رشد 200 درصدی سرانه دانشجویان د انشگاه علوم پزشکی بم در سال آینده خبر داد و افزود:  فعالیت های فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه نیز پیشرفت چشمگیری خواهد داشت.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت گفت: اولویت اول در بم ساخت و تکمیل خوابگاه دانشجویی است و همچنین بودجه ای برای فضای ورزشی و تکمیل تجهیزات ورزشی خوابگاه در نظر خواهیم گرفت.

دکتر لاری دانشجویان را جز نخبگان و از موثرترین و دلسوزترین  افراد با دغدغه های فرهنگی، آموزشی و هنری در جامعه دانست و افزود: یکی از سیاست های معاونت فرهنگی وزارت بهداشت، پژوهشی و علمی عمل کردن است و کمبودها باعث شده افراد ها تلاش کنند و توانمند شوند.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت اظهار داشت: برنامه های فرهنگی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم با حمایت وِیژه وزارت بهداشت انجام خواهد شد و تمامی فعالیت های کانون ها و انجمن ها در دانشگاه علوم پزشکی بم بایستی تقویت و دانشگاه بم به طور ویژه دیده خواهد شد.

وی با اشاره به وام های دانشجویی گفت: وام های دانشجویی به دانشجویان در سال 98 به طور کامل پرداخت خواهد شد.

دکتر لاری افزود: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بم در استفاده از امکانات فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در اولویت قرار خواهد گرفت.

وی گفت: تزریق امید در جامعه باید یکی از دغدغه های فرهنگی کشور باشد و در خصوص اردوهای جهادی افزود: این اردوها  مکتب انسان سازی هستند اما باید زمینه های آموزشی و بهداشتی در اردوها در نظر گرفته شود.

دکتر عباس زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم در ابتدای این نشست گفت:  مهم ترین نیروی انسانی که در دانشگاه باید رشد پیدا کند دانشجویان هستند و امکاناتی در حوزه های دانشجویی، فرهنگی، تربیت بدنی و رفاهی برای دانشجویان در نظر گرفته ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم اظهار داشت: دکتر نمکی وزیر بهداشت و معاونین وی در وزارت همیشه دغدغه آموزش، بهداشت و درمان را داشته و دارند و خانم دکتر لاری یکی از اساتید خوب و ارزشمند و معاونین وی افرادی توانمند هستند.

در این نشست،  مهندس رحیمی و  دکتر نوین ، رئیس ومعاون صندوق رفاه دانشجویی، دکتر حسینی مشاور معاون فرهنگی، دکتر طارمیان رئیس اداره مشاوره، خانم حسینی رئیس اداره کانون ها و موسوی دبیر ستاد مرکزی فعالیت های جهادی معاونت فرهنگی و دانشجویی  وزارت بهداشت نیز حضور داشتند.

گفتنی است؛ در این نشست دانشجویان از عملکرد دکتر عباس زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم ابراز رضایت کردند.

 

 


1398/11/29
544