فرماندار بم گفت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و پرستاران در خط مقدم جبهه سلامت ایستاده اند

فرماندار بم گفت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و پرستاران در خط مقدم  جبهه سلامت ایستاده اند

جلسه قرارگاه زیستی شهر ستان بم به ریاست فرماندار و با حضور روسای ادارات و رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی بم؛ هادی شهسوار پور فرماندار بم  در جلسه رسمی قرارگاه زیستی شهرستان ضمن تبریک اعیاد پیش رو و تشکر از همه بویژه مجموعه  دانشگاه علوم پزشکی  و پرستاران که در خط مقدم جبهه ی سلامت ایستاده اند اظهارداشت: همه ارگانها و ادارات در راستای کنترل ویروس کرونا تلاش کردند از جمله شهرداری بسیج هلال احمر همه بزرگواران به نوعی در خصوص کنترل و پیشگیری بیماری که تلاش و کوشش کردند.

وی افزود: جلسه قرار گاه زیستی در موارد بحران تشکیل خواهد شد و همه ادارات موظفند بصورت ویژه در این زمینه ورود کنند .

شهسوار پور افزود: کلیه کارکنان ادارات و تجهیزات اداری باید به دانشگاه علوم پزشکی شهرستان کمک و همیاری نمایند و همه امکانات را بسیج کنند و در بحث نیروی انسانی و تجهیزات همکاری نمایند .

وی عنوان کرد :در بحث نیروی انتظامی پلیس راهور  بسیار عالی پای کار بودند و همکاری خوبی داشتند

وی افزود: به همشهریان عزیز بم و بروات توصیه می کنیم امسال مسافرت در برنامه های خود نگذارند و شهرستان بم میزبانی ار مهمانان نوروزی را در دستور کار قرار نداده است در سالهای گذشته مردم بم مهمان نواز بوده و گردشگران با خاطره خوبی بم را ترک کرده اند اما به خاطر شرایط سخت پیش آمده به هم وطنان گرامی و عزیز توصیه می کنیم به مسافرت نوروزی نروند چون  هتل ها، مهمانسرا و مدارس آمادگی پذیرش گردشگر را ندارند و عزیزان برای حفظ سلامتی خودشان به بم مسافرت نکنند و به دیگران هم بصورت گسترده اعلام کنند .

وی با تقدیر از هموطنان بابت همکاری در عدم برپایی مراسمات افزود:  مراسمات عقد، عروسی، عزا، میهمانی و هرگونه اجتماعات تا اطلاع ثانوی باید تعطیل شود تا بحران را پشت سر بگذاریم.

در این جلسه دکتر عباس زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم، گزارشی از اقدامات انجام شده در واحدهای تابعه دانشگاه در خصوص پیشگیری از کرونا ویروس ارائه کرد.

جلسه قرارگاه زیستی شهرستان صبح پنجشنبه مورخ98/12/15 در سالن اجتماعات فرمانداری باحضور روسای ادارات برگزار شد.


1398/12/17
340