ساعت 24 روز پنجشنبه 28 فروردین، آخرین مهلت ثبت نام در سامانه اصناف و صنایع

ساعت 24 روز پنجشنبه 28 فروردین، آخرین مهلت ثبت نام در سامانه اصناف و صنایع

فعالیت واحد های صنفی که در مهلت مقرر در سامانه ثبت نام نکرده باشند متوقف خواهد شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی بم؛ در راستای اجرای گام دوم فاصله‌گذاری اجتماعی مقررگردید، کلیه واحدهای صنفی و صنعتی در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع به آدرس وب سایت: salamat.gov.ir از صبح جمعه مورخ 1399/01/22  مراجعه و ثبت‌نام نمایند.

فعالیت‌های پرخطر برای شیوع کرونا در حوزه اصناف شامل آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی و سالن مراسم، مراکز بازی، تفریحی، گیم نت، قهوه خانه‌ها، چایخانه‌ها و تریا، اماکن اقامتی، هتل‌ها، استخر، سونا و ماساژ و باشگاه‌های بدنسازی و ورزشی – سینما‌ها - جشنواره‌ها و نمایشگا‌های هنری و فرهنگی هستند که ضمن ثبت نام در سامانه، منتظر اعلام ستاد بازگشایی خواهند بود.

ثبت نام از واحدهای صنفی و صنعتی بمدت 7 روز ادامه خواهد‌داشت. در ضمن راهنماها و الزامات سلامت محیط کار، شاغلین و مشتریان با توجه به نوع فعالیت پس از تکمیل ثبت‌نام بصورت الکترونیکی در اختیار افراد قرار می‌گیرد. همچنین برای استفاده از تمامی راهنماها و الزامات می‌توانند بعد از این تاریخ به سایت مرکز سلامت محیط و کار این وزارت به آدرس:  http://markazsalamat.behdasht.gov.ir   مراجعه نمایند.

 لازم به ذکر است بعد از شروع مجدد فعالیت ها، بازرسین بهداشت محیط و حرفه‌ای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مشارکت نیروی انتظامی، بازرسان اتاق اصناف و تعزیرات به کلیه واحدهای صنفی و صنعتی مراجعه و در صورت عدم ثبت نام در سایت ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت محل کاری را متوقف و تعطیل می نمایند.

 


1399/01/25
759