دانشگاه علوم پزشکی بمدانشکده پزشکی

برنامه های عملیاتی


 

ردیف عنوان برنامه شرح برنامه هدف اختصاصی گروه هدف بازه زمانی روش اجرا
1 طرح درس روزانه/دوره اجرای طرح دوره و درس در هر دو نیم سال 99-98 توانمند سازی فعالیت های پژوهشی در آموزشی در سطح دانشکده اساتید دانشکده در دو نیم سال تحصیلی توسط اعضای هیئت علمی گروه های آموزشی از طریق بررسی و مطابقت با کوریکولوم آموزشی
2
ارزشیابی اساتید

اجرای ارزشیابی اساتید در پایان هر نیم سال تحصیلی با همکاری EDC دانشگاه

ارزشیابی اساتید دانشکده توسط دانشجویان در دروس تئوری-عملی


اساتید دانشکده

 در پایان هر نیم سال تحصیلی به طریق online- سایت دانشگاه توسط دانشجویان دانشکده
ارزشیابی خودارزیابی،ارزشیابی توسط مدیر گروه و معاون آموزشی و ارزشیابی از دیدگاه همکاران انجام و نتایج به EDC ارسال می گردد

3

ارزشیابی آزمون ها



اجرای ارزشیابی آزمون ها


ارزشیابی کیفی آزمون ها
ارزشیابی کمی آزمون ها
تطبیق سوالات آزمون ها با مطالب ارائه شده و طرح درس


سوالات آزمون های اساتید


در پایان هر نیم سال تحصیلی

ارزشیابی کمی آزمون بعد از برگزاری آزمون با نرم افزار ارزیابی آزمون انجام شده و نتایج در اختیار دانشکده قرار داده می شود.
تطبیق سوالات آزمون با مطالب ارائه شده در طرح درس قبل از برگزاری آزمون انجام می شود

4 توانمند سازی اساتید توانمند سازی علمی اساتید نیاز سنجی از اسانید دانشکده جهت بررسی نیاز های آنها به کارگاه های آموزشی اساتید دانشکده  هر 6 ماه واحد EDO دانشکده پس از بررسی نیاز سنجی ها و برررسی اولویت کارگاه ها مراتب را به EDC دانشگاه اعلام نموده تا در خصوص بر گزاری کارگاه ها اقدام لازم صورت گیرد
5
پژوهش در آموزش

توانمند سازی فعالیت های پژوهشی در آموزشی در سطح دانشکده اولویت های پژوهش در آموزش در سطح دانشکده
برنامه مشاوره برای اساتید علاقمند به طرح های تحقیقاتی پژوهش در آموزش، ارتقا طرح های تحقیقاتی پژوهش در آموزش با مشارکت گروه های آموزشی ،تشویق اساتید در برگزاری کنفرانس ها و کارگاه های آموزشی


اعضای هیئت علمی -دانشجویان



در طول سال تحصیلی


 اولویت بندی طرح های تحقیقات پژوهش در آموزش
6
پرورش و هدایت استعداد های درخشان




شناسایی دانشجویان مستعد

شناسایی دانشجویان مستعد و علاقمند به جهت بهره گیری 
از توانمندی های آنها در جهت بهبود کمی و کیفی آموزش


دانشجویان    مستعد

هر نیم سال فراهم کردن بستری لازم جهت کشف دانشجویان مستعد و معرفی دانشجویان استعداد درخشان به حوزه های مربوطه
7 فرایند سازی آموزشی نوآورانه
طراحی و اجرای فرایند های نوین آموزشی

آشنایی و اطلاع رسانی اساتید از فرایند های آموزشی  و زمان برگزاری جشنواره های آموزشی
ارسال فرایند های نوین آموزشی به داوری جهت شرکت در جشنواره

اساتید –دانشجویان
هر 12 ماه

به طور کلی در هر سال تحصیلی مراتب اجرای فرایند توسط EDO دانشکده به اطلاع اساتید رسانیده شده و پس از هماهنگی با شورای آموزشی و پژوهشی طرح های آموزشی جهت داوری به EDC دانشگاه جهت انتخاب به جشنواره شهید مطهری هر سال ارسال می گردد
8 ارزیابی سایت دفتر توسعه آمورش و گروه های آموزشی نظارت و ارزیابی مستمربرای اصلاح سایت گروه های آموزشی استخراج نواقص سایت گروه ها و ارائه نکات لازم   در طول سال تحصیلی استخراج نواقص سایت ، تکمیل طرحی سایت گروه های آموزشی با همکاری واحد IT دانشکده

 

1398/10/14