شرح وظایف مدیر
شرح وظایف مدیر پژوهشی دانشکده:
1- دریافت طرح های پژوهشی اعضاء هیأت علمی و همکاران شاغل در دانشکده
2- نظارت بر پژوهش های تحقیقاتی از ارائه طرح تا ارائه گزارش نهایی
3- تشکیل شورای پژوهشی جهت بررسی طرح های پژوهشی و سیاست گزاری پژوهشی در سطح دانشکده
4- تعیین کارشناسان علمی جهت بررسی طرح های پژوهشی و گزارش نهایی طرح های پایان یافته
5- تشویق و کمک به محققین در تنظیم و تدوین طرح های پژوهشی
6- ارسال طرح های پژوهشی و گزارش نهایی طرح های پژوهشی به معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه به منظور بررسی و اخذ تصمیم نهایی
7- اجرا و ابلاغ آیین نامه ها و بخشنامه ها و دستورالعمل های معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه در امور پژوهشی
1398/02/18