دانشگاه علوم پزشکی بمآموزشی

شرح وظایف مدیر


شرح وظایف مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی

     مديريت منابع انساني، كنترل و اطمينان از انجام صحيح و به موقع وظايف واحدها و ارزشيابي مداوم كارشناسان و پرسنل و ارائه بازخورد مناسب به آنان 

-      برنامه ریزی جهت ارتقاء سطح کیفی و گسترش کمی مرکز مطالعات

-      نظارت بر تدوین جدول زمانبندی برنامه های اجرایی واحدهای مختلف مرکز

-      شناسایی و ارتباط و استفاده از امکانات و تجربیات سازمانها و موسساتی که اهداف مشابه دارند

-      برگزاری جلسات هماهنگی بین واحدهای مرکز و هماهنگی برون بخشی جهت انجام هر چه بهتر مأموریت ها

-      بررسی گزارش کار واحدها و پرسنل بصورت ماهانه

-      ارتباط و تعامل مناسب و مداوم با ستاد مرکز جهت پی گیری و انجام امور

-      تلاش در جهت توسعه فردی، پرسنل، کارشناسان و مرکز مطالعات

-      تلاش در جهت استقرار سیستم مدیریتی مناسب در مرکز

-      تلاش در جهت تأمین و تدارک امکانات مورد نیاز واحدهای مرکز مطالعات

-      تبادل نظر با اعضاء هیأت علمی به منظور بهبود کیفیت فعالیت های آموزشی

-      شرکت فعال در سمینارهای کشوری EDC و سایر همایش های مرتبط

-      برنامه ریزی جهت تشکیل شورای توسعه آموزش و ایجاد دفاتر توسعه در دانشکده ها

-      نظارت و مشارکت در تدوین برنامه استراتژیک مرکز مطالعات

-      فعالیت در شوراها و کمیته های مختلف دانشگاه حسب مورد

-      تدوین و پیشنهاد برنامه آموزشی دانشگاه

-      پیشنهاد تجدید یا گسترش دوره های تخصصی

-      پیشنهاد اهداف و خط مشی آموزشی دانشگاه به معاونت آموزشی

-      تهیه و تدوین و پیشنهاد طرحهای تربیت مدرس متناسب با نیاز

-      طراحی و پیشنهاد ارزیابی اساتید و فعالیت های آموزشی و مدریت آموزشی واحدهای تابعه دانشگاه

-      توسعه و نوآوری در امور آموزشی

-      شرکت فعال در تهیه و تدوین برنامه های آموزشی با مشارکت گروه های آموزشی

-      سازماندهی و نظارت فعال بر برنامه های آموزش مداوم

-      برگزاری کارگاههای آموزشی در زمینه: برنامه ریزی، آموزشی، شیوه های تدریس، ارزشیابی و ارزیابی دانشجو، مدیریت آموزشی و سایر زمینه های آموزشی

-      تدوین گزارش فعالیتهای مرکز و ارائه به معاونت آموزشی بطور مستمر

 

-      انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق

 

1398/04/22