-
صفحه اصلی ریاست
- روابط عمومی
شرح وظایف مدیر
شرح وظایف
- نظارت بر اطلاعات در زمینه مطالب منتشره از طریق وسایل ارتباط جمعی دولتی و خصوصی
- نظارت بر امور مربوطه به جلسات هیات رئیسه
- جمع آوری اطلاعات و انجام مطالعات جهت تدوین پیش نویس مقدماتی قراردادها و موافقت نامه ها
- نظارت بر امور مربوط به میز خدمت
- تهیه نشریات تبلیغاتی، فنی و بولتن های داخلی و رضایت ارباب رجوع
- نظارت بر امور مربوط به برگزاری جشن های محلی، اجرای برنامه های رادیویی و تلویزیونی و یا مصاحبه با مقامات مربوط
- اجرای کلیه امور مطبوعاتی و سمعی و بصری دانشگاه
- برقراری تماس با وزارتخانه و موسسات، ارگانهای دولتی و سفارتخانه ها به منظور هماهنگی و تنظیم برنامه های انتشاراتی، امور مسافرت ها، پذیرایی و ملاقات ها، کنفرانس ها، سمینارها و نظایر آن
- تهیه آمار و اطلاعات بیوگرافی از میهمانان و تهیه گزارش برای مقامات
- تحقیق در افکار عمومی و ارزیابی نظرات مردم و استفاده از آن در تعیین خط مشی برنامه های انتشاراتی و اطلاعاتی دانشگاه
- نظارت بر مدیریت سایت دانشگاه، امور مربوط به روابط عمومی دانشگاه
1398/04/16